вторник, 21 февруари 2012 г.

Жена Риби реалноста

Здравейте ,аз съм жена и съм зодия риби изчетох всички мнения и всички хороскопи относно моята зодия и съвместимоста ми с мъжете от всички зодии.Та идеята ми е ,че ако има нещо невярно в тези хороскопи и така наречени съвместимости по зодии то тя е ,че избощо не ми харесват мъжете от зодиите ,които ми приписвате РАК и Скорпион .В особена сила това се отнася до рака ,съжелявам за което скъпи мъже от зодия рак ,но вие сте всичко друго но не и това ,което казват звездите за вас и сте последния мъж ,с който бих споделила живота си ,освен разбира се ако някой рак занапред в живота ми не ме изненада ,но силно се съмнявам .Раците са егоисти ,които искат всичко за себе си ,искат всичко да им е натепсия поднесено дори и в сексуално отношение .Те не са активни любовници и изобщо не са романтици ,даже ако може би било чудесно ако някой е романтичен към тях .Те не са от хората ,на които една жена от зодия риби може да бъде вярна и обичаща .Един от сайтовете казва ,че голяма част от жените риби са сексуално фригидни ,това явно го е писал някой рак ,който нищо не е получил от една жена риби,защото това изобщо не е така .Ето защо мъжете подходящи за една жена риби явно не са според зодията им ,а според това как са я накарали да се чувства ,рядко се среща мъж ,който може да спечели жена от тази зодия и дори за кратко ако случайно сте мъж и имате такава приятелка сте си помислили ,че сте я спечелил жестоко се лъжете .Възможно е разбира се да сте нейния принц това ще го разберете единствено ако тя ви се отдава изцяло и в леглото и в обществото.Четох ,че стрелецът е бил ужасен избор за дълга връзка с жена риби ,каква ирония...Защо тогава аз се чувствам най-добре с такъв мъж????И как така според един друг сайт мъжа лъв бил толкова високомерен ,че нямало да ме забележи олеле майко...И как така тогава този мъж ме забаеляза ,а и не само успях даже и да разбия сърцето му,а какво ще кажете за мъжа овен с който е трябвало да се срещнем ,защото това е една почти добра сексуална комбинация ,да но като няма любов как да ти е хубаво с такъв мъж .Определено той е сексуално активен ,но номера ще мине някъде другаде.И така като съм започнала защо не мина през всички зодии ,например ще продължа с мъжа близнаци ,ах този мъж определено няма собствено мнение и разчита на някой друг ,който да му дава тон в живота хубаво .....ама.... Жената като цяло иска мъж ,който да и дава сигурност ,а близнака е далече от това винаги.Да кажа ли за ДЕВИТЕ нещичко въпреки ,че така и не разбрах склонста на тези мъже към алкохолизъм и други вредни навици ,наистина са добрички и симпатични ,но не те не са мъж за жената риби .Едва ли една жена риби би понесла такава скрита ревност ,което се превръща в алкохолно натравяне поради липса на разговор .Те умеят всичко ,но не и да говорят

Няма коментари:

Публикуване на коментар